This topic contains 0 replies, has 1 voice, and was last updated by  zakir85 4 years, 5 months ago.

Viewing 1 post (of 1 total)
  • Author

zakir85
    Participant

Titel: Sorry to Bother You

Se Sorry to Bother You Online

Brug nedenstående links til at se Sorry to Bother You fuld film online stream

Klik her for at Streaming: https://movsonl.club/dk/?film=225#e-learning101119

Blu-ray / BD / BRRip Blu-Ray / BluRay / BLURAY BDRip BRRip BDMV BDR BD25 / BD50 (også BD5 / BD9) Meget almindelig
    Blu-ray eller Bluray-rip er kodet direkte fra Bluray-disken til Sorry to Bother You 1080p eller 720p (afhængigt af diskkilden), og brug x264- eller x265-codec’en. De kan rives fra BD25 eller BD50-diske (eller UHD Blu-ray ved højere opløsninger).

BDRips er fra en Bluray disk og Sorry to Bother You kodet til en lavere opløsning fra sin kilde (dvs. 1080p til 720p / 576p / 480p).

BRRips er en allerede kodet video i en HD-opløsning, som derefter transcodes til en SD-opløsning. Sorry to Bother You BRRips er kun fra en HD-opløsning til en SD-opløsning, mens BDRips kan gå fra 2160p til 1080p mv, så længe de går nedad i opløsningen af ​​kildeskiven. BDRips er ikke Sorry to Bother You en transcode, men BRRips er.

BD / BRRips i DVDRip-opløsninger kan variere mellem XviD / x264 / x265 codecs (almindeligvis 700 MB og 1,5 GB i størrelse samt større DVD5 eller Sorry to Bother You DVD9: 4,5 GB eller 8,4 GB), størrelsen svinger afhængigt af
    længden og kvaliteten Sorry to Bother You

Tags:

Sorry to Bother You dbc

swesub Sorry to Bother You filmer online

Sorry to Bother You android

se film gratis på nettet med danske tale

Dansk Online

se gratis film på nettet

Sorry to Bother You Danish Fuld Film Se Online

Se Sorry to Bother You Online Gratis på Nettet

Se Sorry to Bother You på Ipad

Sorry to Bother You Download