This topic contains 0 replies, has 1 voice, and was last updated by  uchenna65 5 years ago.

Viewing 1 post (of 1 total)
  • Author

uchenna65
    Participant

Tittel: Godzilla: King of the Monsters

Se Godzilla: King of the Monsters Online

Bruk koblingene nedenfor for å se Godzilla: King of the Monsters full film online stream

Klikk her for å se: https://123movs.xyz/no/?film=152#e-learning090219

The crypto-zoological agency Monarch faces off against a battery of god-sized monsters, including the mighty Godzilla, who collides with Mothra, Rodan, and his ultimate nemesis, the three-headed King Ghidorah.
    Blu-ray / BD / BRRip Blu-Ray / BluRay / BLURAY BDRip BRRip BDMV BDR BD25 / BD50 (også BD5 / BD9) Svært vanlig
    Blu-ray eller Bluray-rippene er kodet direkte fra Bluray-platen til Godzilla: King of the Monsters 1080p eller 720p (avhengig av platekilden), og bruk x264- eller x265-kodeken. De kan bli revet fra BD25 eller BD50-plater (eller UHD Blu-ray ved høyere oppløsninger).

BDRips er fra en Bluray-plate og Godzilla: King of the Monsters kodet til en lavere oppløsning fra sin kilde (dvs. 1080p til 720p / 576p / 480p).

BRRips er en allerede kodet video ved en HD-oppløsning, som deretter krypteres til en SD-oppløsning. Godzilla: King of the Monsters BRRips er bare fra en HD-oppløsning til en SD-oppløsning, mens BDRips kan gå fra 2160p til 1080p, etc. så lenge de går nedover i oppløsning av kildeskiven. BDRips er ikke Godzilla: King of the Monsters en transcode, men BRRips er.

BD / BRRips i DVDRip-oppløsninger kan variere mellom XviD / x264 / x265-kodeker (vanligvis 700 MB og 1,5 GB i størrelse, samt større DVD5 eller DVD9: Godzilla: King of the Monsters Godzilla: King of the Monsters

Tags:

kjøpe film på nett Godzilla: King of the Monsters

kule filmer

kristne filmer

filmer på nettet

film på nettet

film leie på nett

dødslekene film

norske filmer på nett gratis Godzilla: King of the Monsters

Viewing 1 post (of 1 total)

You must be logged in to reply to this topic. Login here